CŠOD Kavka (7.razred)

15.5.2023

Po odhodu iz šole smo hitro ugotovili, da je pot do cilja zelo ovinkasta. V CŠOD Kavka smo prišli ravno pravi čas, da smo si pred kosilom še uredili sobe, izvedeli kakšen red velja in kaj bomo počeli ta teden. Že pri kosilu je bilo jasno, da lačni ne bomo. Za popoldanske aktivnosti smo se razdelili v tri skupine: prva skupina je raziskovala Kavkno jamo, druga se je preizkusila v lokostrelstvo in tretja je odšla na izlet s kolesi v dolino. Še dobro, da so kolesa električna in da smo prišli nazaj do večerje. Zvečer je sledil še kratek sprehod po Kolovratu, ki je postregel s čudoviti razgledi ob sončnem zahodu.

16.5.2023

Zbudili smo se v deževen dan, zaradi katerega smo morali prilagoditi naše načrte. V dopoldanskem času smo postali kuharji in poznavalci slovenske hrane. Izdelali smo kobariške štruklje in komaj čakamo, da jih lahko pojemo. Ker je dež za nekaj minut prenehal smo si lahko privoščili 20 minutni sprehod. Ogledali smo si film o naši vrhunski športnici Janji Garnbret in njenih sanjah o zlati olimpijski medalji. Film nas je navdušil in nam dal za misliti. Po krajšem počitku je sledil pogovor o zeliščnih rastlinah in izdelava odličnih ingverjevih bonbonov (seveda je bila najboljši del karamela). Že včeraj smo spoznali Krivopete in danes smo si izdelali svoj talisman, ki nam bo prinašal srečo (predvsem ob koncu šolskega leta). Gospod Matjaž nam je predstavil zanimive besede v nadiškem narečju in nam zaigral na kitaro. Ob tem pa seveda nismo bili tiho in smo mu pridno pomagali s petjem. Naučil nas je tudi himno CŠOD Kavka.  Zvečer smo si ponovno lahko privoščili kratek sprehod pred predavanjem o Soški fronti.

Povedati moramo še, da so kuharice zakon in da je hrana odlična.

Kljub slabemu vremenu smo imeli zelo pester dan. Seveda pa upamo, da nam bo jutri vreme bolj naklonjeno in bomo večino časa lahko preživeli zunaj.

17.5.2023

Danes nam je bilo vreme končno malo naklonjeno. Sonca sicer nismo videli, vendar smo bili zadovoljni da ni bilo dežja. V dopoldanskem času smo se ponovno razdelili v tri skupine in se preizkusili v lokostrelstvu, raziskali jamo in se vozili z e-kolesi. Pri kosilu smo za sladico dobili naše kobariške štruklje in bili so odlični. Popoldne smo lahko šli na pohod po Kolovratu, kjer smo svoje znanje 1. svetovne vojne prestavili v pravo okolje. Muzej na prostem nam je ponudil izkušnjo hoje in bivanja po rovih. Ves čas nas je spremljala naša nova prijateljica psička Nika. Zvečer smo se naučili kako se orientirati na nočnem nebu. Seveda pa nismo izpustili prvega polčasa nogometa.

18.5.2023

Dopoldne je ponovno sledila delitev v tri skupine. Ker sta dve skupini končali dejavnost prej, sta se preizkusili v opazovanju z vsemi čutili. Preučevali smo liste, cvetove in seveda poskusili s povečevalnim steklom malo zakuriti. Popoldne je sledil naporen izlet v dolino. Odpravili smo se v Italijo, kjer smo si ogledali prenovljeno beneško vas Topolovo. Zvečer nas je čakal zaključni večer z zabavnimi igrami, pred tem pa smo še, kot včasih, preko Zooma poklicali učitelja matematike, ki ga učenci že malo pogrešajo.

19.5.2023

Zjutraj smo že pred zajtrkom spakirali kovčke, pospravili sobe in nestrpno čakali kdo bo zmagovalec tedna. Dekleta iz 7. a so osvojila 1. mesto, na zadnjem mestu pa so pristali fantje iz 7. b, ki so morali za kazen pospraviti okolico doma. Po zajtrku smo kovčke pospravili v avtobus in se odpravili v Kobarid, kjer smo si ogledali Kobariško blato, ribogojnico, pisarne Triglavskega narodnega parka in Kostnico. Prijazne kuharice so za nas poskrbele tudi zadnji dan in nam za na pot pripravile “lunch pakete”. Ob 13.00 smo se rahlo utrujeni, pa vendar polni spominov, odpravili proti Medvodam.

Morda vam bo všeč tudi...